شعر دل

اشعارمنصورمصطفائی فر

شعر دل

اشعارمنصورمصطفائی فر

شعر دل

سروده های منصور مصطفائی فر

طبقه بندی موضوعی

در طلب عشق تو

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۲ ب.ظ

در طلب عشق تو هستی خود باختم

بی سر و جان گشتم و سوی جنون تاختم

دل به تو کرد اقتدا عشق تو از من جدا

معنی عشق و جفا من به تو بشناختم

روز و شبم فکر تو بر لب من ذکر تو

عشق دگر جز تو را از سرم انداختم

هر غزلی گفته ام یاد تو من بوده ام

روی تو را کعبه و قبله ی خود ساختم

تا به ابد حک شده بر دل من نقش تو

چون که ز روز ازل من به تو دل باختم

عشق تو ((منصور)) را از پی خود می برد

بیرق مهر تو را در دلم افراختم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۳
منصور مصطفائی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی