شعر دل

اشعارمنصورمصطفائی فر

شعر دل

اشعارمنصورمصطفائی فر

شعر دل

سروده های منصور مصطفائی فر

طبقه بندی موضوعی

دعای بی اجابت

دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵ ق.ظ

شده همدمم چو رفتی همه اشک و بی پناهی

که نصیب من ز عشقت شده حسرتی و آهی

شب تیره ی فراقت به امید صبح وصلت

بنموده ام تحمل که جز این نمانده راهی

به سرم چه ها بیامد ز جفا و بی وفایی

دل زخم خورده ی من شده بهترین گواهی

به دلم بمانده یادت همه عشق و خاطراتت

چه کنم که در دل من تو شدی چو پادشاهی

دل من پرنده ای شد به هوای کوی عشقت

که به آن زدی تو تیری به ظرافت نگاهی

به دعای بی اجابت همه شب بگفتم آمین

که وصال او میسر بنما تو بار الهی

تو اگر به یاد ((منصور)) و دلی شکسته هستی

مگذار تا بمیرد ز غمت به صبحگاهی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۵
منصور مصطفائی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی