شعر دل

اشعارمنصورمصطفائی فر

شعر دل

اشعارمنصورمصطفائی فر

شعر دل

سروده های منصور مصطفائی فر

طبقه بندی موضوعی

خون جگر

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ق.ظ

شبی از روی احسانت به سوی من نظر کردی

به زیبایی رخسارت خجل شمس و قمر کردی

دلی عاشق سپردم من به دستت حیف صدها حیف

که بشکستی دل و قلبم همه زیر و زبر کردی

تو گفتی عاشقی اما ز عاشق ها جدا بودی

دلم عاشق نمودی و پر از خون جگر کردی

گمان کردم که تا هستم تو هم همواره می مانی

ولی رفتی ز پیش من چه آسان تو سفر کردی

دل ((منصور))با عشقت بگشت آرام و ساکن شد

به هجرانت دل عاشق خراب و دربدر کردی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۶
منصور مصطفائی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی