شعر دل

اشعارمنصورمصطفائی فر

شعر دل

اشعارمنصورمصطفائی فر

شعر دل

سروده های منصور مصطفائی فر

طبقه بندی موضوعی

بازم خیال تو شده مهمون تنهایی من

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۲ ب.ظ

بازم خیال تو شده مهمون تنهایی من

ببین چه مهتابی شده شبای رویایی من

با رفتنت به لحظه هام یه باره رنگ غم زدی

قرار عاشقیمونو چی شد یهو به هم زدی

گلای سرختو هنوز دارم میون دفترم

هر روز نگاشون می کنم با این دو تا چشم ترم

روزی میاد که من و تو دوباره با هم ما بشیم

مثل دو رودخونه با هم یکی مثه دریا بشیم

تو جاده ی عشق تو من گذاشته بودم یه قدم

برای با تو بودنم قید همه چی رو زدم

رفتی و لحظه های من همرنگ چشمای تو شد 

رفتی و یه کس دیگه تموم دنیای تو شد

درد دلای عاشقا هیچ جوری درمون نمیشه

مشکله درس عاشقی هیچ جوری آسون نمیشه

روزی میاد که من و تو دوباره با هم ما بشیم

مثل دو رودخونه با هم یکی مثه دریا بشیم


ترانه سرا:منصور مصطفائی فر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۸
منصور مصطفائی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی