شعر دل

اشعارمنصورمصطفائی فر

شعر دل

اشعارمنصورمصطفائی فر

شعر دل

سروده های منصور مصطفائی فر

طبقه بندی موضوعی

شبیه تو

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۶ ق.ظ

گمان مکن که دوری ات ببرده یادت از دلم

خیال روی خوب تو چو گشته حل مشکلم

به بحر عشقت آنچنان دلم فتاد و غرق شد

که رفته سالها و من به جستجوی ساحلم

دمی ز یاد عشق تو دلم تهی نمی شود

تو با دلم چه کرده ای چنین ز خویش غافلم

به گریه خو نموده ام چو گشته کار هر شبم

که جز سرشک چشم خود نشد ز عشقت حاصلم

شبیه تو برای من کس دگر نمی شود

چو قبله ام شدی و من همیشه بر تو مایلم

وصال تو برای من شده مثال معجزه

ولی چه دلخوشم ببین ز آرزوی باطلم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۱
منصور مصطفائی فر

نظرات  (۳)

سایت خیلی خوبی دارین خیلی
پاسخ:
نظر لطف شماست ممنون
به قول حسین پناهی
فطعا روزی صدایم را خواهی شنید...
روزی که نه صدا اهمیت دارد نه روز...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی