شعر دل

اشعارمنصورمصطفائی فر

شعر دل

اشعارمنصورمصطفائی فر

شعر دل

سروده های منصور مصطفائی فر

طبقه بندی موضوعی

شهد وصل

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۶ ق.ظ

باز هم کِشتی غم پهلو گرفته بر دلم

با نسیم وصل خود غم را بران از ساحلم

سایه ام گم کرده ام ، خورشید من باش و بتاب

تا کنم با نور عشقت حل تمام مشکلم

عطر وصلت بر مشامم گر رسد من بی خودم

از خودم حتی تمام این جهان هم غافلم

ای نگار خوب من ، بانوی رویاهای من

می شود روزی ز عشقت شهد وصلی حاصلم؟

در زمان مرگ هم ((منصور))لبخندی زند

گر بمیرد در کنارت یا تو باشی قاتلم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۱
منصور مصطفائی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی