شعر دل

اشعارمنصورمصطفائی فر

شعر دل

اشعارمنصورمصطفائی فر

شعر دل

سروده های منصور مصطفائی فر

طبقه بندی موضوعی

عمق نگاه

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۵ ق.ظ

چو در عمق نگاه تو ، خودم را جستجو کردم

نگاهت را مگیر از من ، به چشمان تو خو کردم

شکستی قلب من اما نمی دانم هنوز این را

که سنگ و شیشه ای را من چگونه روبرو کردم

خیالت خوب شد با خود نبردی و هنوز اینجاست

چه شبهایی که با او من به یادت گفتگو کردم

عجب دیوانه ای بودم ، دل آزاد و آبادم

خراب یار بنمودم ، اسیر تار مو کردم

نصیب دیگران گشتی و یادت رفت ما را هم

ولی خوشبختی ات را من همیشه آرزو کردم

برای روز میلادش ندارد هدیه ای منصور

ولی دارم دلی عاشق که من هدیه به او کردم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۲
منصور مصطفائی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی