شعر دل

اشعارمنصورمصطفائی فر

شعر دل

اشعارمنصورمصطفائی فر

شعر دل

سروده های منصور مصطفائی فر

طبقه بندی موضوعی

لحظه های بی کسی

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۴ ب.ظ

قطره ی اشکی چکید امشب به روی دفترم

یادگار توست این اشک و همین چشم ترم

من ز دست تو ندارم شکوه ای دانی چرا؟

چون ز روزی کهز مادر زاده امبد اخترم

آن قدر از عشق تو می گویم و می خوانمت

بلکه شور عشق تو آخر بیفتد از سرم

لحظه های بی کسی هرگز نمی آید به سر

خود بگو جانا چه کردم کز همه تنهاترم

آنچنان مست از می عشق خودت کردی که من

در ره عشق تو از جان و دلم هم بگذرم

بی تو ((منصور))  از غم و هجران و رفتن گفته است

من خیال با تو بودن را به گورم می برم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۳
منصور مصطفائی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی