شعر دل

اشعارمنصورمصطفائی فر

شعر دل

اشعارمنصورمصطفائی فر

شعر دل

سروده های منصور مصطفائی فر

طبقه بندی موضوعی

کاش می شد

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۴ ب.ظ

کاش می شد که تو را همچو خود از یاد برم

یا بمیرم ز غمت شهرت فرهاد برم

تار زلفت چو کمندی دل من کرد اسیر

من چه سان دل ز کمند سیه آزاد برم؟

کار معشوق جفا کردن و عاشق صبر است

گو از این جور و جفا من به که فریاد برم؟

چون به دریای نگاهت شده غرق این دل من

بر نجاتش صنما من به تو امداد برم

حرف((منصور))چو رفتی ز برش گشته چنین

کاش می شد که تو را همچو خود از یاد برم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۳
منصور مصطفائی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی