شعر دل

اشعارمنصورمصطفائی فر

شعر دل

اشعارمنصورمصطفائی فر

شعر دل

سروده های منصور مصطفائی فر

طبقه بندی موضوعی

عشقین ناغیلی

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۴ ق.ظ

سن سیز گئجه لر آغلییاراخ یاتمامیشام من

عشقیوی اینان دونیایادا ساتمامیشام من

کاش آنلییاسان سن حالیمی آزداهی اولسا

دیل خوش لوغا گئتدین گئدلی چاتمامیشام من

آتدین منی سن اوز یورگیندن آما بیل کی

یورگون یورگیمدن سنی هیچ آتمامیشام من

تک عشقیمیدین دونیادا،سندن سورا یاریم

عشقین ناغیلین کیمسیه آنلاتمامیشام من

سن هر نه دئدین ((منصورا))هیچ اینجیمدیم من

نیفرتله سنین عشقیوی چون قاتمامیشام من



بی تو شبها گریه کرده ام و نخوابیده ام

باور کن عشق تو را به دنیا هم نفروخته ام

کاش حتی کمی هم شده حال مرا بفهمی

از وقتی که رفته ای به دلخوشی نرسیده ام

مرا از قلبت بیرون کردی اما بدان

از قلب خسته ام تو را هیچگاه بیرون نیافکنده ام

تنها عشق من در دنیا بودی بعد از تو یارم

قصه عشق را برای کسی نگفته ام

تو هر چه به منصور گفتی از تو نرنجیدم

چون عشق تو را با نفرت نیامیخته ام


این شعر را دوست و استاد گرانمایه ام علی مهدی زاد به فارسی برگردانده اند.

هر شب که بی تو خفتم اشکم امان نمی داد
عشق ترا که منصور بر دو جهان نمی داد
ای کاش تا بفهمی حال مرا تو ای دوست
رفتی و بخت بر من رو خوش نشان نمیداد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۸
منصور مصطفائی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی